Perfektní kancelář

Rozhodli jste se pořídit si novou kancelář? Pojďme se tedy podívat, co všechno budete muset udělat a zařídit.

Základním krokem k pořízení si nové kanceláře je ujasnit si místo, kde kancelář bude. Pronajmete si nové prostory, nebo kancelář vybudujete v prostorech, které již máte? Už to víte? Výborně. Další krok, který musíte udělat k dosažení cíle, je ujasnit si, pro jaké účely bude kancelář sloužit. Má Vám poskytovat prostory pro občasná obchodní jednání, nebo bude prostorem, kde trávíte většinu pracovní doby, střetáváte se tam s klienty a pracujete na počítači za stolem? Potom jistě musí kancelář splňovat trochu jiné požadavky, než když bude pouhou občasnou jednací místností.
černé židle

Další otázkou, kterou je potřeba zodpovědět je, kolik osob se v kanceláři bude pohybovat a pracovat na jednou a kolik přechodně? Pokud v kanceláři má trávit většinu pracovní doby více osob, jistě každý z nich ocení vlastní pracovní prostor a stůl. Má být kancelář open space, nebo má zajišťovat více soukromí? I z toho je nutné vycházet.

Víte již tedy, kde kancelář bude, víte, jak bude velká i k jakému účelu bude sloužit. A co dál?
obchodní kanceláře

Pravděpodobně bude nutné nechat prostory kanceláře nově vymalovat, aby vše bylo dokonalé a odpovídalo barevně barvám Vaší společnosti.

Dále zajistěte základní věci, jako jsou stoly, židle, skříně, poličky, kartotéky, stojanová tabule a další kancelářské vybavení jako například stojan na šanony, papírové a psací potřeby, spínky a podobně.

Musíte také zajistit elektronickou techniku, jako počítače, internetové připojení, tiskárny, tonery do nich, rádia, multifunkční obrazovky pro prezentace a další. S tím vším od návrhu po realizaci kanceláře Vám rádi pomůžeme a Vy můžete v klidu sedět a nechat vše na nás. Již brzy budete mít novou krásnou kancelář, která bude ihned vybavena vším potřebným a to bez starostí, ty nechte na nás.